"שורף את הנשמות" • נמצא האשם לגיוס החרדים לצה"ל

    חיים הלר No Comments on "שורף את הנשמות" • נמצא האשם לגיוס החרדים לצה"ל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק נגד הגיוס הפך להיות אחד הנושאים המדוברים לאחרונה – לצד המלחמה נגד פגעי הטכנולוגיה ויש מי שקושר בין שניהם וטוען כי הגורם לגיוס הוא האינטרנט.

    במודעה יוצאת דופן שפורסמה בעיתונות החרדית היומית ומסוגננת בנוסח המוכר מפשקווילים, אומרים בארגון 'הוועד לטוהר התקשורת' של הרב אהרן פיינהדלר כי "כמעט כל המתגייסים מרצון התחילו את הנפילה שלהם ע"י אינטרנט גם אם חסום או אייפון".

    "אותם המכשולים שיש בצבא, באוניברסיטה ובקיבוץ, עבודה זרה, גילוי עריות ושפיכות דמים – יש גם באינטרנט ובסרטים", נכתב במודעה.

    אינטרנט

    עוד נכתב כי "הגיוס של האינטרנט לא פוסח על זקנים ונערים מגיל בר מצווה וכן נשים ובנות מכל הגילאים, לשרוף נשמותיהם לא פחות מגיוס לצה"ל".

    כאן פונה הוועד לעסקנים ודורש "אם לא תשקיעו כוחות ומשאבים להילחם גם באינטרנט וסרטים, אז המאבק שלכם נידון לכשלון ח"ו. אבל אם כן תשקיעו את אותה מידה של מסירות נפש להילחם נגד פגעי תקשורת שבתוך מחננו, אז אין ספק שתנצחו – שהרי עם ישראל רוצים לימוד תורה עם יראת שמים".

    למודעה שהתפרסמה צורפה קריקטורה שבה נראה איור של חרדי בתוך מסך מחשב תחת הכיתוב "כלא צבאי".

    יש לציין, כי פרסום המודעה ביומונים החרדיים מעוררת פליאה לאור העובדה כי הממסד הוא לא זה שמוביל כיום את המאבק בגיוס, לאחר אישור חוק הגיוס המתוקן.



    0 תגובות